reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Vaňo

Roman Vaňo

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Roman Vaňo a som stavebný inžiniér. Mám dvoch malých synov s manželkou Jankou a dospievajúcu dcéru. Vo voľnom čase rád hrám tenis a so synmi chodievam na hokejové tréningy. Od detstva žijem v Trenčíne kde som aj študoval strednú školu. Vysokú školu som navštevoval v Bratislave. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ako zlepšiť situáciu v športe na Slovensku

Roman Vaňo

Ako zlepšiť situáciu v športe na Slovensku

Doteraz mám v živej pamäti, aké bývali hodiny telocviku pred rokom 1989. Pripadalo mi to, ako keby bola telesná výchova najdôležitejšia hodina z vyučovania. Hodina plná cvičenia, hrania a športovania. Súťažilo sa nielen na hodine, ale aj medzi jednotlivými triedami a aj medzi školami. Každú možnú chvíľu boli turnaje medzi školami v atletike, futbale, hokeji, basketbale atď. Plnili sa odznaky zdatnosti a kto chcel jednotku z telesnej výchovy, musel získať aspoň bronzový odznak.

  • 1. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 123x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu